|
|
24. szint, Árnyharcos |
|||||
Céh: | Nincs | ||||
Indikátor: | Piros | ||||
Élet: | 24 | (+0) | =24 | ||
Fegyverkezelés: | 41 | (+10) | =51 | ||
Erő: | 18 | (+41) | =59 | ||
Kitartás: | 10 | (+20) | =30 | ||
Gyorsaság: | 40 | (+19) | =59 | ||
Spec. Képesség: | 8 | (+4) | =12 | ||
Páncél: | (+80) | =80 | |||
24. szint, Árnyharcos |
||||
Jobb Kéz: | Acélkarom | |||
Bal Kéz: | Parazita 9. szint | |||
Rúna: | Villám Rúna | |||
Testpáncél: | Birkózó Páncél | |||
Sisak: | Farkasálarc | |||
Csizma: | Nyúlcipő | |||
Köpeny: | Királyi Nagy Köpeny | |||
Gyűrű: | Bunmei Embléma | |||
Gyűrű: | Fémgyűrű | |||
24. szint, Árnyharcos |
||||
1. képesség | Árnyrobbanás | |||
2. képesség | Árnyjáték | |||
3. képesség | Árny | |||
24. szint, Árnyharcos |
||||
24. szint, Árnyharcos |
||||
Látás: | 2. szint | |||
Lopakodás: | 1. szint | |||
Hallgatózás: | 1. szint | |||
Akrobatika: | 3. szint | |||
24. szint, Árnyharcos |
|||||
Érclátás: | Tier 2 | 115. szint | |||
24. szint, Árnyharcos |
|||||
Vadászat: | Gyakorló | 216. szint | |||
Horgászat: | Kezdő | 50. szint | |||
Főzés: | Gyakorló | 166. szint | |||
Italkészítés: | Kezdő | 50. szint | |||
Kertészkedés: | Kezdő | 50. szint | |||
Lovaglás: | Kezdő | 50. szint | |||
Bűvészkedés: | Kezdő | 1. szint | |||
Birkózó Páncél |
|||||
Típus: | Páncél (Páncél) | Erő: | +4 | Tier: | 2 |
Minőség: | Gyakori | Páncél: | +40 | Minimum szint: | 9 |
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 12 | ||
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 24 | ||
Villám Rúna |
|||||
Típus: | Fegyver (Rúna) | Fegyverkezelés: | +5 | Tier: | 2 |
Minőség: | Gyakori | Speciális Képesség: | +4 | Minimum szint: | 9 |
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 9 | ||
Előfordulás: | Fegyverkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 9 | ||
Acélkarom |
|||||
Típus: | Fegyver (Egykezes fegyver) | Erő: | +8 | Tier: | 2 |
Minőség: | Gyakori | Kitartás: | +2 | Minimum szint: | 9 |
Kaszt: | Árnyharcos | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 10 | ||
Előfordulás: | Fegyverkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 10 | ||
Bunmei Embléma |
|||||
Típus: | Páncél (Gyűrű) | Erő: | +7 | Tier: | 1 |
Minőség: | Ritka | Minimum szint: | 1 | ||
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 7 | ||
Előfordulás: | 10. boss | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 7 | ||
Leírás/Megjegyzés: Ha erőd kevesebb, mint az ellenfeled ereje, akkor +3 erő. Egy vörös négyzet van a gyűrűbe vájva, alatta a következővel: Erő, erő, erő és erő. |
Nyúlcipő |
|||||
Típus: | Páncél (Csizma) | Kitartás: | +2 | Tier: | 2 |
Minőség: | Gyakori | Gyorsaság: | +10 | Minimum szint: | 9 |
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 12 | ||
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 12 | ||
Fémgyűrű |
|||||
Típus: | Páncél (Gyűrű) | Erő: | +5 | Tier: | 2 |
Minőség: | Gyakori | Kitartás: | +2 | Minimum szint: | 9 |
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 7 | ||
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 7 | ||
Parazita |
|||||
Típus: | Fegyver (Egykezes fegyver) | Erő: | +17 | Tier: | 1 |
Minőség: | Legendás | Gyorsaság: | +9 | Minimum szint: | 1 |
Kaszt: | Árnyharcos spec. | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 26 | ||
Előfordulás: | Legendás 9. szint | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 26 | ||
Leírás/Megjegyzés: A parazita a használója bal kezére nő és lassan megemészti a használó kezét, így átvéve annak helyét. A parazita sebzése nem éles vágásokból áll, csupán nincs olyan mob vagy játékos a használóján kívül, ami/aki el tudja viselni érintését, tehát érintkezéssel sebez. A használó úgy tudja irányítani a parazitát, mint a karját (és az alakja is lemásolja a használó karjának alakját), azonban, ha a használó dühössé válik, a parazita magától nekitámad mindenkinek, akit el tud érni és addig nem engedi el, amíg a használó le nem nyugszik. Ha a használója leszereli a parazitát, nem fog tudni újra két kést használni, hiszen a bal karja nem fog visszanőni. A parazitának felszereléseket kell etetni. Az elenni kívánt felszerelést meg kell fogni a parazita kézben, majd hagyni, hogy az megegye. Minden sima felszerelés után két, minden ritka felszerelés után öt expet kap. (A bejelentőben kell jelezni, a megevett felszerelés örökre eltűnik.) Egy játékos megölése esetén (ha az ölés megtörténtnek számít) 5 szintenként maximum egyszer azonnal szintet lép. |
Királyi Nagy Köpeny |
|||||
Típus: | Páncél (Köpeny) | Kitartás: | +10 | Tier: | 3 |
Minőség: | Gyakori | Páncél: | +40 | Minimum szint: | 18 |
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 18 | ||
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 30 | ||
Farkasálarc |
|||||
Típus: | Páncél (Sisak) | Kitartás: | +4 | Tier: | 2 |
Minőség: | Egyedi | Fegyverkezelés: | +5 | Minimum szint: | 9 |
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 9 | ||
Előfordulás: | 13. boss | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 9 | ||
Leírás/Megjegyzés: A környező farkas mobok az oldaladra állnak. Az álarc reprezentálja a falkavezér arcát, így viselőjét a farkasok egy vezetőnek látják. |
Árnyrobbanás |
Ha életereje a 65%-ára vagy az alá esik vissza, akkor használhatja ezt a képességet. Lökéshullám kíséretében árnyék tör elő a testéből, és ködszerűen terül szét 8 méteres körben a közelben állókat teljesen elvakítva, (Kazuma így is tökéletesen lát) viszont az árnyék 1 kör után eltűnik. A lökéshullám fellökheti a gyengébb mobokat és játékosokat de, Kazumára nincs hatással. Hátránya hogy a képesség barátra és ellenségre is hatással van. A látás jártassággal rendelkezőket nem vakítja el teljesen de (a jártasság szintjétől függetlenül) körülbelül 1-1,5 méterre csökkenti a látótávolságukat. Amellett hogy elvakítja az ellenfele(ke)t mindenki, aki az árnyékba kerül, megmérgeződik és a gyorsasága az eredeti érték háromnegyedére esik vissza 3 körig. |
Árnyjáték |
Kazuma képes a saját árnyékát kedve szerint formálni. Sőt az árnyék még akár a kétdimenziós térből is kiléphet, és kézzelfoghatóvá válik de, ha megtámadják a fegyver egyszerűen, átsiklik rajta és az árnyék szétfoszlik. Kazuma ehhez a saját árnyékát használja fel ezért ilyenkor részben vagy teljesen, eltűnik az árnyéka. Más szóval az árnyékát átalakíthatja és el is, szakíthatja magától. A létrehozott ”szilárd” árnyékot úgy is megformázhatja, hogy ha nem elég erős az ellenfél, akkor akár több csapást is kibírjon. Ilyenkor a létrehozott árnyéknak saját életereje lesz és a csapások sem jutnak át rajta egyszerűen. Ebben az állapotban már nem lehet megváltoztatni az árnyék formáját, és ha elpusztul, akkor a harc végéig teljesen használhatatlanná válik a második képesség. Az árnyék életereje egyenlő Kazuma maximális életerejének a negyedével. Például: Ha Kazuma létrehozza néhány fűszál árnyékát, ami körülbelül akkora, mint az egyik ujja akkor, azaz ujja, amiből a fűszálak árnyékát megcsinálta |
Árny |
Kazuma még magasabb szintre fejlesztette a képességeit, így már eggyé tud válni a saját maga által létrehozott árnyékkal. Ennek két formája lehet: 1. Egyszerű kézzelfogható árnyékká változik, és az alakját úgy formálhatja, ahogy szeretné. Ezt bármikor aktiválhatja, viszont ilyenkor sebezhetővé válik, és ő nem tud támadni. Ha ebben a formájában megsebzik, akkor a maximális életének 50%-át veszti el, lefelé kerekítve és visszakapja az igazi alakját (minimum 1 élete mindig marad, és páncélt nem veszíthet). 2. Az alakja elmosódik, és füstszerűvé válik. Ebben a formában a fizikai támadások egyszerűen átsiklanak rajta és képtelenek megsebezni, viszont ő sem tud másokat sebezni. Támadások elkerülésében hasznos képesség de akár egy kulcslyukon is át tud jutni ebben a formájában. A képességnek ezt az állapotát maximum 1 körig tudja fenntartani és utána 5 kört kell várnia, mielőtt a képesség bármelyik részét újra használhatná. Az 1. és a 3. képesség kombinációi: Kazuma még magasabb szintre fejlesztette a képessé |
Látás - 2. szint |
A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi. 2. szint: Tisztán látsz a félhomályban, és messzebb látsz sűrű ködben vagy füstben is az alacsonyabb jártasság szintű játékosoknál. |
Lopakodás - 1. szint |
A Lopakodás jártassággal képes vagy hangtalan, észrevétlen mozgásra, azonban megfelelő szintű Észleléssel észre vehetnek. Vigyázz, a Lopakodás nem tesz láthatatlanná, ha valaki lát téged, nem ér semmit. 1. szint: A nálad jóval gyengébb mobok, és az észleléssel nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (lefelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. |
Hallgatózás - 1. szint |
A Hallgatózással falon keresztül, vagy távolról hallani tudod, amit mások beszélnek. Persze ez a jártasság csak akkor használ, ha a beszédre fókuszálsz és érdekel is téged, nem fogsz hangzavart hallani a távoli társalgásokból, a füled szűrni fogja a kellő infót. Emellett esélyt kapsz rá, hogy a küldetéseken tudomást szerezz elrejtett tárgyakról. 1. szint: Tisztán hallod néhány méter távolságból a suttogást, ha erősen koncentrálsz rá. Minden harmadik játékodnál (játéktípustól függetlenül), az egyik most kapott, azonos típusú és gyakoriságú gyűjthető dolgod helyett leduplikálhatod egy másik játékostársad azonos itemjét, amennyiben szeretnéd. |
Akrobatika - 3. szint |
Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni. 3. szint: Ezen a szinten már képlékeny, mozgásban lévő talajon is biztosan megőrzöd az egyensúlyod, néhány méter magasból leugorva pedig legfeljebb egy bukfenc beiktatásával baj nélkül le tudsz érkezni. Az egyszerűnek számító akrobatikus mozdulatokat billenés nélkül, magabiztosan végre tudod hajtani, és már képessé válsz komplikáltabb mozdulatsorokra is, noha nem hiba nélkül. 50% eséllyel hatástalan rád a tier 2-es Lökés Kristály és hasonló erejű társai. |
Érclátás - Tier 2 |
Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező érclelőhelyek. Az ércek a fegyver és páncélkészítés jártassághoz kellenek. Tier: 2, Szint: 115 |
Növénylátás - Tier 2 |
Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek. Tier: 2, Szint: 115 |
Vadászat - Gyakorló fokozat |
A sima mobok húsát is elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél. Fokozat: Gyakorló, Szint: 216 |
Horgászat - Kezdő fokozat |
Tudsz horgászni, de csak kis halakat tudsz kifogni. Fokozat: Kezdő, Szint: 50 |
Főzés - Gyakorló fokozat |
A palacsintáid kiválóak, de a többin még dolgozni kell. Fokozat: Gyakorló, Szint: 166 |
Italkészítés - Kezdő fokozat |
Tudsz úgy vizet önteni egy pohárba, hogy legalább a fele nem megy félre. Fokozat: Kezdő, Szint: 50 |
Kertészkedés - Kezdő fokozat |
El tudsz ültetni egy növényt, bár a rendszer hibásan teszi, így csak néhány napig élhet. Fokozat: Kezdő, Szint: 50 |
Lovaglás - Kezdő fokozat |
Rá tudsz szállni egy lóra... majd akár le is tudsz szállni. Isten ments, hogy meglovagold a vadállatot. (Lovakat minden szint városában lehet bérelni, ha van ott város, majd ha készen vagy a feladatoddal, akkor vissza kell, hogy szolgáltasd. Lehetőleg ne haljon meg.) Fokozat: Kezdő, Szint: 50 |
Bűvészkedés - Kezdő fokozat |
Néha elrontod, de, ha szerencsés vagy egy-két kártyatrükköt sikeresen elő tudsz adni. Fokozat: Kezdő, Szint: 1 |